Известие

Collapse
No announcement yet.

Копчето за стъклото...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Копчето за стъклото...

    На шофьорската врата копчето за прозореца от страната на пасажера започна да работи само за надолу,а нагоре,когато си поиска.Та въпроса ми е,ако го разглобя и го напръскам с контактен спрей дали ще помогне или да не се занимавам и да взема ново?Някой имал ли е подобен проблем?Тази кола не спира да ме учудва!Миналата зима свирката работеше така когато си поиска,а сега е безотказна.Сега пък копчето на стъклото...
    Last edited by zaryto; d.m.y г., 00:49.
    Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
    За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

  • #2
    Аз на твое място бих пробвал, тази процедура няма да ти отнеме много време, вече ако не стане, бих си взел ново копче

    Comment


    • #3
      Колега, писано е по темата: първата стъпка е да почистиш контактите, после ако не се е оправило поглеждаш релето (на лявата врата е през реле). 99% съм сигурен, че е от контактите - почисти хубаво!
      166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
      x145 1.6 boxer

      Comment


      • #4
        Ок,ще го сваля и ще го погледна.Като го откача от буксата,пластмасовото капаче на копчето сваля ли се?И с какво да го почиста,така че да не го разваля?
        Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
        За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

        Comment


        • #5
          с контактен спрей, ама свали и на дясната врата копчето щото двете са свързани и зависят едно от друго.
          точка

          Comment


          • #6
            Тема със снимки и обяснения: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=33362
            скоро и аз ще я правя тая процедура
            sigpic
            146 1.9 JTD, 99'

            Comment


            • #7
              Тази тема снощи е търсих и не я намерих.Мерси!А дясното защо да го свалям като си работи?
              Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
              За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от zaryto Покажи съобщение
                Ок,ще го сваля и ще го погледна.Като го откача от буксата,пластмасовото капаче на копчето сваля ли се?И с какво да го почиста,така че да не го разваля?
                Ако нямаш контактен спрей и етилов спирт може да ти свърши работа, коресилин също (но не други разредители!)
                166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
                x145 1.6 boxer

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от zaryto Покажи съобщение
                  Тази тема снощи е търсих и не я намерих.Мерси!А дясното защо да го свалям като си работи?
                  Защото копчетата имат нормално затворени контакти,през които минават линиите на нормално отворените.Това не позволява , когато ти натискаш от твоята страна на горе или на долу,от другата страна да се включва в срещуположната посока.Явно,ако я няма тая система ще стане късо.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Защото копчетата имат нормално затворени контакти,през които минават линиите на нормално отворените.Това не позволява , когато ти натискаш от твоята страна на горе или на долу,от другата страна да се включва в срещуположната посока.Явно,ако я няма тая система ще стане късо.
                    Това ми стана интересно. Аз ли нещо не ти разбрах мисълта или искаш да кажеш, че когато десния прозорец върви нагоре, левия не може надолу и обратното?
                    The greatest of all scientific hobbies!

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
                      Това ми стана интересно. Аз ли нещо не ти разбрах мисълта или искаш да кажеш, че когато десния прозорец върви нагоре, левия не може надолу и обратното?
                      Когато от шофьорското място сваляш десния джам, не можеш да го вдигаш пак тоя десен джам от пасажерското място.
                      Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                      Mazda 6 2.3 2005
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Aaaaa, ясно. Защото иначе бях готов да оборя теорията. А на мен ми е интересно дали може да се сложи реле и на дясната врата, така че свалянето и там да може да става с еднократно натискане на бутона? Прекалено много играчка ли е? Никога не съм намирал време да разгледам схемата и сега след като така и така е повдигнат въпроса за ел стъклата реших да попитам.
                        The greatest of all scientific hobbies!

                        Comment


                        • #13
                          Копчето на боксера е малко по-различно.Буксите отзад са други и няма хубав достъп до контактите,но колкото можах ги изчистих.Резултата беше нулев.
                          Ето и снимки:
                          Attached Files
                          Last edited by zaryto; d.m.y г., 19:01.
                          Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                          За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                          Comment


                          • #14
                            Нулев е защото проблема не е в буксата, а в контактите на самото копче. Трябва да го разглобиш. За начало го извади от държателя - на щипки е. После ще се ориентираш, мисля че контактните пластини се виждаха. Зачисти пъпките със много ситна шкурка и ги пръсни с контактен спрей.
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                              Нулев е защото проблема не е в буксата, а в контактите на самото копче. Трябва да го разглобиш. За начало го извади от държателя - на щипки е. После ще се ориентираш, мисля че контактните пластини се виждаха. Зачисти пъпките със много ситна шкурка и ги пръсни с контактен спрей.
                              Кое е държателя?Пласмасата на която седят 2те копчета?И къде са въпросните пъпки?Под капачето на копчето?Чудих се как да го отвора без да го изпочупа.
                              Last edited by zaryto; d.m.y г., 19:58.
                              Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                              За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                              Comment

                              Working...
                              X